فرجی: با پرسپولیس سفید امضا کردم | کار سختی در آسیا داریم-راهبرد معاصر

فرجی: با پرسپولیس سفید امضا کردم | کار سختی در آسیا داریم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همانند فصل اولی که به پرسپولیس آمدم امسال هم قراردادم را با باشگاه سفید امضا کردم.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۴ - ۲۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 12
کد خبر: ۲۴۹۵۸۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ فرشاد فرجی پس از تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پیش از اتمام فصل بیست و سوم صحبت‌هایی با من برای تمدید قرارداد شد که با توجه به حساس بودن شرایط مسابقات من ترجیح دادم تا در پایان فصل به این موضوع پرداخته شود. پس از پایان فصل هم مدیران باشگاه با من تماس گرفتند و من به آنها اعلام کردم که اولویت اول و آخر من پرسپولیس است و از بابت تمدید قرارداد نگران نباشند.

او ادامه داد: من سال اول با پرسپولیس سفید امضا کرده بودم اکنون هم فقط قرارداد را امضا کردم و به رضا درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) گفتم هرچه قدر که خودتان صلاح می‌دانید بابت رقم قرارداد تعیین کنید. من هدفم کمک به تیم است و از بابت تمدید قرارداد خوشحال هستم.

فرجی افزود: هر تیمی که در پرسپولیس بازی می‌کند، حداقل ۱۴ پیشنهاد از تیم‌های دیگر دارد و این بزرگی باشگاه پرسپولیس را نشان می‌دهد. تیم‌های دیگر پیشنهادات مالی خیلی خوبی به من دادند، اما من قراردادم را با پرسپولیس تمدید گردم و اصلاً منت نمی‌گذارم. بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید باید عاشق این تیم باشد در سختی‌ها و مشکلات عشق به پرسپولیس باعث می‌شود که شانه خالی نکنی؛ خود من سال گذشته یکسری ضعف‌ها و اشتباهاتی داشتم و این قول را به هواداران می‌دهم که تا آخرین لحظه با تمام وجود برای پرسپولیس بازی کنم.

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد: من هر چه در توانم داشته باشم برای پرسپولیس در زمین بازی می‌گذارم. باشگاه مطالبات بازیکنان را ۱۰۰ درصد تسویه کرده و به هواداران می‌گویم نگران نباشید. بازیکنان جوانی با اسم پرسپولیس بازارگرمی کردند و با تیم دیگری قرارداد بستند. ما سال گذشته که توانستیم استقلال خوزستان را شکست دهیم به دلیل حضور هواداران بود و از هواداران می‌خواهم باز هم پشت تیم باشند تا با کمک هم به موفقیت برسیم.

او ادامه داد: طبق صحبت‌هایی که با مدیران داشتم قرار است بازیکنان بسیار خوبی جذب تیم شوند. ما در لیگ نخبگان آسیا کار سختی داریم و با توجه به قیمت ارز جذب بازیکن خارجی با کیفیت بسیار سخت است، اما نباید بهانه آورد و باید با تمام وجود مقابل حریفان به میدان برویم. / مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار